سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقان ولایت
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ و فرمود : ] دوستان خدا آنانند که به درون دنیا نگریستند ، هنگامى که مردم برون آن را دیدند ، و به فرداى آن پرداختند آنگاه که مردم خود را سرگرم امروز آن ساختند ، پس آنچه را از دنیا ترسیدند آنان را بمیراند ، میراندند ، و آن را که دانستند به زودى رهاشان خواهد کرد راندند و بهره‏گیرى فراوان دیگران را از جهان خوار شمردند ، و دست یافتنشان را بر نعمت دنیا ، از دست دادن آن خواندند . دشمن آنند که مردم با آن آشتى کرده‏اند . و با آنچه مردم با آن دشمنند در آشتى به سر برده‏اند . کتاب خدا به آنان دانسته شد و آنان به کتاب خدا دانایند . کتاب به آنان برپاست و آنان به کتاب برپایند . بیش از آنچه بدان امید بسته‏اند ، در دیده نمى‏آرند . و جز از آنچه از آن مى‏ترسند از چیزى بیم ندارند . [نهج البلاغه]
نویسنده : رضا عبداللهی:: 86/1/1:: 9:0 صبح

آشنائی با دوست بی همتا

به نام آنکه گل زیبای عشق و محبت را در گلدان دل آفرید تا دوست بداریم یکدیگر را  !

از آن شبی که با تو آشنا شدم و چند روز بعد از آن  آنچنان احساس گناه می کردم که از خودم متنّفر شده بودم .

آن روزها امتحان داشتم و گیج و سردرگم بودم و ناراحت از اینکه چرا با شما رابطه ی دوستی برقرار کرده ام .

تا چند روز خواب و خوراک نداشتم . استرس تمام وجودم را پر کرده بود . تا اینکه آن روز شما را در امامزاده ملاقات کردم و پی به ذات پاکتان بردم . و همین باعث شد خودم را معرفی کنم . این موضوع را با دوستم مطرح کردم او مرا نصیحت کرد و راهی را پیش رویم گذاشت که تا عمر دارم دعاگوی او هستم .از آن روز به بعد خواندن  شبی یک سوره از قرآن را آغاز و چند روز بعد اثر آن را بر روی خود احساس کردم .

و وقتی فهمیدم که شما هم در جلسات قرآن شرکت می کنید بسیار خوشحال و امیدوار شدم . چون می دانستم که مهمترین گزینه در زندگی ایمان قوی است و این انس با قرآن باعث شد که هر دوی ما به سوی هم کشیده شویم . و امیدوارم همین قرآن باعث شود که ما به بیراهه نرویم و صراط مستقیم را ادامه دهیم تا به مقصد نهایی برسیم . چون عشق به ذات خدا سرآغاز تمام عشق های جهان است. امام علی (ع) می فرمایند: با ابزار ایمان(باور) به قله خوش بختی و اوج شادمانی می توان دست یافت .

عشق به خداوند همه ی زشتیهای اخلاقی را یک جا درمان می کند  ،  و همه ی صفات نیکو را یک جا به عاشق هدیه می دهد .

کیمیای عشق ، چنان عاشق را جذب معشوق می کند که هر گونه پیوند او را با هر کس و هر چیز جز خدا قطع می نماید .

حتما تا حالا از نوشته هایم فهمیدی که نامه ی عاشقانه بَلَد نیستم بنویسم ، راستش را بخواهید خوشم نمی آید چون فکر می کنم نامه هایی که در آن عاشق و معشوق دل می دهند و قلوه می گیرند پوچ و بی معنی است یعنی بچه گانه است. همچنین من نمیتوانم مانند شما ابراز احساسات کنم . نمی دانم چرا؟! ولی فکر می کنم این به خاطر حجب و حیایی است که یک دختر باید داشته باشد . خودتان این چیز ها را بهتر می دانید . نمی دانم این حرف ها و درد دل ها به درد «weblog  » شما می خورد یا نه !!!

هر چه که روزها می گذرند من بیشتر به شما وابسته می شوم و این باعث دلشوره ی من می شود ولی این دلشوره ام برایم بسیار شیرین است و روزها و شبها خواندن قرآن و یاد شما تنها مونس و آرام بخش قلبم است .امیدوارم از حرفهای من خسته نشده باشید و ممنونم که وقت گذاشتید و نامه ام را خواندید . آرزو می کنم که قرآن محمد(ص) واسطه رسیدن ما به هم باشد . ان شاء ا...

« مکن زغصه شکایت که در طریق طلب

                                                            به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید »

«سلام نکردم چون همیشه با توام

                                                           و خداحافظی نمی کنم چون با تو می مانم »

میترا فروزنده بافقی

07/01/86

 

 

 

 

 


نظرات شما ()



103869:کل بازدید
4:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
عاشقان ولایت
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
عاشقان ولایت
لینک دوستان

رضا جعفری
علی محیاپور
سیدحسن سادات اخوی
مجتبی مزینی
رضا عبداللهی
حمید قاسمی
محمدمعین دهیادگاری
حمید ایرانمنش
محمدعلی غضنفری
رضا امجد
شاهین نیک گهر
سیدموسی حسینی
محمد نادری
محسن عقیلی
سعید قاسمی
افشین کریمی

فهرست موضوعی یادداشت ها
برق[38] .
بایگانی
الکترونیک
مخابرات
الکتروتکنیک
فرهنگی
مذهبی
اشتراک