سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقان ولایت
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]
نویسنده : رضا عبداللهی:: 85/3/11:: 8:11 صبح

سلام

امروز میخوام از یه نوع کلاهبرداری با شما صحبت کنم اونم از نوع اینترنتی ؛ مطمئنم درباره اش زیاد شنیدید ولی حرف حق هرچی تکرار بشه بهتره.

گلد کوئست ؛ مای سون؛ گلد ماین؛.......وشرکتهای داخلی اینکاره.......؟

اما چرا با اینا مخالفم؟

****اولین نکته اینه که این کار با سنت دینی وملی ما مبنی بر کار کردن وکسب روزی حلال از طریق دسترنج منافات داره در حالی که اگر قرار بود همه مردم شش ماهه میلیاردر یا میلیونر بشن اونم از راه حلال حتما دین ما اون راه رو بیان میکرد.


 

****دلیل دوم ویکی از مهمترین دلایل مخالفت با شرکتهای هرمی(گلد کوئست ،مای سون و....) اینه که چون سران اینها یهودی هستند ما خواسته ویا ناخواسته آب به آسیاب یهودی ها ومطمئا دشمنان مسلمانان میریزیم .هر چند سران گلد کوئست برای پنهان کردن دست خودشان درکشورهای مسلمان نمایندگی زده اند اما کاملا واضح است که کارتلهای اقتصادی یهود بر اقتصاد دنیا مسلط هستند.


 

نکته قابل توجه در این کار اینست که درواقع این کار(شرکتهای هرمی) استعمار دیگران است و شما در صورتی به درآمد میرسید که بتوانید دیگران رو بهتر استعمار کنید وپول آنها رو به حساب شرکت بریزید.


 

سکه یا الماسی که شما میگیرید (درصورتی که اصلا سکه ای درکار باشد) کالایی است تقلبی که ارزش آن نسبت به پولی که شما داده اید یک دهم هم نمیشود کلاهی که سر شما میگذارند این است که میگویند در آینده ارزش میلیونی پیدا میکندوحال آنکه همه میدانند از اول تاسیس این شرکتها محصولات اولیه آنها هیچ رشدی نکرده اند(البته گلدکوئستیهای متعصب این نکته را قبول نمیکنندوهزار دلیل دروغ میاورندوقسم میخورند که در آینده فلان وبهمان خواهد شد.)


 

***.سکه یا الماسی که شما میگیرید (درصورتی که اصلا سکه ای درکار باشد) کالایی است تقلبی که ارزش آن نسبت به پولی که شما داده اید یک دهم هم نمیشود کلاهی که سر شما میگذارند این است که میگویند در آینده ارزش میلیونی پیدا میکندوحال آنکه همه میدانند از اول تاسیس این شرکتها محصولات اولیه آنها هیچ رشدی نکرده اند(البته گلدکوئستیهای متعصب این نکته را قبول نمیکنندوهزار دلیل دروغ میاورندوقسم میخورند که در آینده فلان وبهمان خواهد شد.)


 

*** این شرکتها نه عوارض کارغیر قانونی شان را میدهند ونه مالیات که البته اگر مالیات وعوارض هم بدهند دلیلی بر قانونی بودن این شرکتها نخواهد بود(گلدی ها میگویند اختلاف دولت وشرکتها برسر مالیات وعوارض است اما این کارها کلا نامشروع است مالیات ندادن کوچکترین دلیل غیر قانونی بودن گلدکوئست وبقیه شرکتهاست .


 

***.روشهای آموزش در این شرکتها کاملا روانشناسانه است(روانشناسی درخدمت پول) اما با عزت مسلمانی ودینی ما نمی سازدیعنی دایم باید صددر صد ریا کارانه دیگران را به خاطر شرکت در این کاراحترام کرد و فشارآورد و آنها را درمنگنه گذاشت تا پول بدهند (وحال آنکه چنانچه زیردستی راضی نباشدوپولش به عنوان پورسانت به حساب بالا دست ریخته شوداین پول پول زور است وحرام است(که البته پرونده های شکایت علیه این شرکتها خود گویای عملکرد آنهاست) .


 

***.نکته دیگر اینکه افرادی که در این مجموعه ها کار میکنند چون در جامعه دینی ومسلمان کار میکنند سعی میکنند با آوردن فتاوای علمای ناشناخته یا جعل حکم مراجع تقلید افراد مذهبی را هم به این کار وارد کنندحال آنکه با اندک تاملی میتوان فهمید که این کار کاملا غیرشرعی وغیرقانونی است.


 

*****سعی میکنند با آوردن فتاوای علمای ناشناخته یا جعل حکم مراجع تقلید افراد مذهبی را هم به این کار وارد کنندحال آنکه با اندک تاملی میتوان فهمید که این کار کاملا غیرشرعی وغیرقانونی است.


 

****استفاده روانشناسی از جنبه هایی مثل جنسیت هم در این کاروجود دارد یعنی بالا دستی ها برای آوردن افراد جدید بعضا از اهرمها ی جنسی استفاده میکنند وافراد را وارد این کار میکنندچنانچه تابه حال گروههای زیادی از آنها در خانه های فسادوتیمی دستگیر شده اند.


 

***نکته جالب اینست که اخلاق خوب لیدرها وبالا دستی ها باپایین دستی ها فقط درجهت استعمار بیشتر آنهاست نه حس نوعدوستی و انسان دوستی آنها.


 

***یکی ازنکته های انحرافی این کار اینست که لیدرها برای اینکه افراد متوجه اشتباه بودن کارشان نشوند وکارشان نخوابد و متعاقبا مواخذه نشوند معمولا به شدت پیگیر این هستند که کار پیش رود ولی واقعیت این است که پیش رفتن کار دلیل بر حلال بودن آن نیست دقیقا مانند افسانه هولو کاست که انقدر یهودی ها آن را گفتند ونوشتند که مردم آن را کاملا باور کردند اما بعد معلوم شد که دروغ بزرگی است که زیاد تکرار شده است واین گلد کوئست هم کار اشتباهی است که انگیزه مالی پشت سر آن است و سرانش برای توجیه کلاه برداریششان برای آن اصول وقواعدی وضع کرده اند که افراد راگول بزنند وبه ظاهر آموزشهایی را برای آن تدارک دیده اند تا اگر آدم ساده و کم رویی در این کار موفق نشد بگویند که تو اصول وقواعد بازی را رعایت نکرده ای حال آنکه این دلیل اینست که طرف آدم کلاشی نبوده است.


 

***آمارها نشان میدهد که فقط درتهران بیش از چهار هزار پرونده شکایت از این شرکت وجود دارد که اگر تعداد افرادی که شکایت نکرده اند رااضافه کنیم به رقمی میرسیم اسفناک.


 

***خود نتورکر ها میگویند ومیدانند که درواقع شرکت پنج درصدیا خوش بینانه تر بگویم هشت درصد درآمدش را به مشتریانش میدهد اما آنها بازهم نمی فهمندوخوشحالند.


 

***تاسف دیگر اینست که این افراد برای گول زدن قربانیانشان معمولا در آرمانهای آینده شان کمک مالی به دیگران وانجام کارهای خیر را مطرح میکنند وحال انکه کار اینها دقیقا مانند کسی است که انار میدزدید وبه فقرا میداد ومیگفت هر کارثوابی ده حسنه داردوهر کار بدی یک گناه پس من ضرر نمیکنم و نه حسنه وثواب برای من میماند ولی واقعیت اینست که اینهابا اینکه میدانند در وضعیت کنونی بسیاری از بستگانشان وفقرای جامعه حتی نیاز به هزار تومان پول دارندبا ورود درشرکت یک ونیم میلیون تومان پول بی زبان را برای یهود میفرستند. قربانیان به خاطر گلدکوئست وشرکتهای هرمی حتی یخچال خانه شان را هم میفروشند ولی اگر کسی از گرسنگی در مقابلشان بمیرد ویا آبرویش برای ازدواج دخترش در خطر باشد یک ریال هم به اوکمک نمی کنند.


 

*** اینان توجه ندارند که وقتی که برای این کار صرف میکنند برا ی هر کار دیگری صرف کنند در آن کار استاد میشوند .


 

***اینها به افراد دیگر جامعه مانند مرده شوری نگاه میکنند که منتظرآوردن مرده ای جدید است اینها به افراد جامعه به چشم پله ترقی خود نگاه میکنند.


 

***شرکتهای داخلی هم سعی میکنند که از این آب گل آلود به نفع خودشان استفاده کنندو کار منفعت جویانه شان را در پشت پرده مجوز وکارهای خیرخواهانه قایم کنندو دولت هم به خاطر جایگزینی نوع داخلی این شرکتها به جای نوع خارجی مانع آنها نمیشود .

البته مشکلات اقتصادی و کار جوانها وبیکاری و...عواملی هستند که باعث میشوند که افراد یک جامعه به شانس وقرعه کشی واین شرکت ها امیدوار شوند و رو بیاورندولی هیچکدام از مشکلات دلیل اشتباه کردن افراد نمیشود.

رضا عبداللهی


نظرات شما ()



103881:کل بازدید
16:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
درباره خودم
عاشقان ولایت
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
عاشقان ولایت
لینک دوستان

رضا جعفری
علی محیاپور
سیدحسن سادات اخوی
مجتبی مزینی
رضا عبداللهی
حمید قاسمی
محمدمعین دهیادگاری
حمید ایرانمنش
محمدعلی غضنفری
رضا امجد
شاهین نیک گهر
سیدموسی حسینی
محمد نادری
محسن عقیلی
سعید قاسمی
افشین کریمی

فهرست موضوعی یادداشت ها
برق[38] .
بایگانی
الکترونیک
مخابرات
الکتروتکنیک
فرهنگی
مذهبی
اشتراک